Інтеграція програм 1С:Підприємство 8, BAS і офісної телефонії

розміщено в: Послуги | 0

Пропонуємо Вашій увазі послуги по інтеграції офісної телефонії в функціонал прикладного рішення на базі BAS або 1С:Підприємство 8, що використовується. Це дозволяє здійснювати і приймати телефонні дзвінки безпосередньо в програмному забезпеченні, без необхідності використання будь-яких сторонніх додатків – по одному кліку у відповідній картці або документі.

Для інтеграції використовується міні-АТС на базі Asterisk, як найбільш оптимальний варіант. При наявності у замовника сторонньої, що функціонує міні-АТС – можливе об’єднання з ip-АТС. Всі можливості ми можемо оптимізувати під Ваші вимоги:

  • кількість внутрішніх абонентів
  • зовнішні лінії провайдерів зв’язку,
  • об’єднання філій в єдину телефонну структуру з безкоштовним зв’язком між офісами,
  • інтелектуальна маршрутизація дзвінка і багато іншого.
  • етапи виконання робіт:

отримання технічного завдання,
підбір і розрахунок обладнання (сервер, залізо або VDS, кінцеве обладнання, адаптери, телефони, роутери та інше),
установка програмного забезпечення (установка готового шаблону станції),
настройка базових функцій (дзвінки внутрішніх абонентів і вихід на зовнішні лінії),
настройка розширена (збільшення функціональності статистика дзвінків, запис, розмов, відправка і прийом факсів, відправлення на пошту голосових повідомлень, переклад дзвінка на зовнішній номер або в голосове меню за режимом вихідного і багато іншого).