Віддалене обслуговування BAS ERP та 1С: Підприємство 8

Віддалений супровід BAS та 1С:Підприємство 8 – послуга, в рамках якої можуть здійснюватися регламентовані віддалені підключення фахівців нашої фірми для вирішення актуальних проблем користувачів. Мінімальна тривалість віддаленого підключення фахівця – 15 хвилин робочого часу. Для забезпечення віддаленого доступу використовуються програми Team viewer, Ammyy admin, Skype.

З їх допомогою можна здійснити:

  • встановлення та налаштування конфігурації
  • регламентовані операції з ведення обліку BAS  та 1С:Підприємство 8, в разі виникнення у користувача труднощів;
  • вилучення файлів конфігурації для віддаленого поновлення програми, з наступним завантаженням оновлених файлів;
  • заходи з адміністрування серверів і робочих станцій замовника.

Переваги віддалених робіт

Економність – роботи, що проводяться віддалено займають менше часу, а отже їх вартість нижче вартості фактичних виїздів;
Зручність – відстань і географічне розташування не грають суттєвої ролі;
Швидкість – виконання робіт по дзвінку, немає необхідності чекати фахівця протягом тривалого часу.

Віддалена підтримка може бути застосована в якості методики в рамках абонентського і роздрібного обслуговування BAS або 1С:Підприємство 8. У разі якщо конфігурація піддавалася великій кількості адаптаційних доробок – існує ймовірність, що регламентовані процедури підтримки не можна буде здійснити віддалено. Для проведення віддалених робіт можуть бути задіяні програмісти, системні адміністратори і консультанти.

Інші послуги

Бізнес-Софт, ТОВ :
Адреса: Київ, вулиця Серпова, 11, оф. 310
Телефон: (044) 392-28-07 (08)
Зв’язатися з нами по e-mail