Абонентське обслуговуваня BAS, 1С:Підприємство 8

ОБСЛУГОВУВАННЯ BAS, 1С:Підприємство 8

Інформаційна ера, в якій ми живемо, передбачає, що одним з найбільш цінних та затребуваних ресурсів сучасності є інформація. Для її (інформації) структурування, зберігання, формування та ін. служать програми, які при грамотному використанні здатні зняти з людини левову долю навантаження. Забезпечивши тим самим людині доступ до одвічно найбільш цінного ресурсу – звільнивши час. Якому сучасному бізнесмену не потрібен час, який можна присвятити новим досягненням, проектам, родині, улюбленій справі ? Напевно лише дуже лінивому, або не дуже успішному, але серед наших клієнтів таких немає! Такий результат досягається , шляхом налаштування, доопрацювання програми під власні потреби, що і являє собою поняття обслуговування. В цілому послуга обслуговування  може включати в себе будь – які роботи, що пов′язані з інформаційною системою на базі програм BAS, 1С:Підприємство 8 – навчання користувачів, робота програміста, оновлення, і т.д.. Ми застосовуємо декілька основних концепцій обслуговування програм .

АБОНЕНТСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ BAS,  1С:ПІДПРИЄМСТВО 8

Абонентське обслуговування програм  – це послуга в рамках якої ми забезпечуємо супровід інформаційної системи

BAS або 1С:Підприємство 8 шляхом заключення договору обслуговування на певний період часу. Договір обслуговування може бути продовжено, або розірвано по закінченні терміну дії або раніше.

ПЕРЕВАГИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗА ДОГОВОРОМ :

  • дешевше ніж створення в компанії відділу або посади для вирішення даних питань ;
  • зручно, тому що в рамках абонентського обслуговування можливе вирішення будь-яких питань пов′язаних з програмами BAS або 1С:Підприємство 8;
  • безпечно, тому що з інформаційною системою будуть працювати фахівці найвищого рівня – за плечима яких сотні впроваджень та тисячі вирішених проблем ;
  • дешевше ніж разові послуги, що надаються компанією без договору ;
  • гнучка політика нашої компанії по відношенню до таких клієнтів ;
  • можливість віддаленого вирішення проблем ;
  • не потрібно відслідковувати вихід оновлень – про це своєчасно повідомить наш спеціаліст ;
  • не потрібно витрачати час на поїздки до нашого офісу для запису нових версій програми та конфігурації (по необхідності) – наш спеціаліст приїде та все зробить.

РАЗОВІ РОБОТИ – ДОПРАЦЮВАННЯ ПРОГРАМ

Ми також пропонуємо проведення разових робіт по вирішенню визначених задач, що пов′язані інформаційною системою. Цей варіант актуальний для компаній в яких є 1 – 2 задачі, які потрібно вирішити, але постійний супровід не є необхідним. Задача оцінюється спеціалістом, підписується договір про виконання робіт (по необхідності) та після передплати виконується робота.

ВІДНОВЛЕННЯ АБО ПОСТАНОВКА ОБЛІКУ

Ми також пропонуємо послуги по відновленню бухгалтерського, управлінського обліку в програмах на базі BAS та 1С:Підприємство, та відновлення обліку готової продукції в програмі Управління виробничим підприємством:

  • Постановка обліку ;
  • Постановка бюджетування  ;
  • Аудит інформаційної бази
  • Відновлення бухгалтерського обліку в програмі ;
  • Відновлення управлінського обліку в програмі ;
  • Розрахунок повної собівартості;
  • Відновлення обліку готової продукції.

Вище перераховано питання, що є найбільш актуальними для користувачів на нашу думку. Можливі різні варіанти послуг по відновленню обліку в програмах BAS або 1С:Підприємство 8. Вартість послуг – за домовленістю.

ВІДДАЛЕНИЙ СУПРОВІД BAS та 1С:ПІДПРИЄМСТВО 8

Віддалений супровід інформаційної системи не є самостійним видом обслуговування і може використовуватись як методика при абонентському супроводі або при разових роботах. Але на нашу думку дана можливість варта уваги. Сутність та основна перевага цього варіанту полягає в швидкому виконанні необхідних задач, при неможливості впливу чинників, як наприклад відстань (філії, представництва компанії можуть знаходитись в різних районах, містах, країнах) або банальні затори на дорогах, що не дозволяють спеціалісту вчасно прибути на підприємство. Віддалений супровід здійснюється за допомогою використання програм – “Тeam viewer”, “Аmmyy admin” (віддалене підключення) , “Skype” (відео зв′язок, незамінний при навчанні користувачів).

ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ КОРИСТУВАЧІВ

Навчання користувачів роботі в програмі, як і віддалений супровід – є однією зі складових, що також може входити до поняття обслуговування, та відбувається за такою концепцією:

  • лише індивідуальний підхід до кожного – найбільш ефективний метод ;
  • Ваш успіх в навчанні – запорука нашого успіху в бізнесі ;
  • консультант навчає Вас тому, що Вам дійсно необхідно знати – можлива розробка та затвердження навчального плану (в залежності від поточного рівня знань та очікуваного результату) ;
  • вибір консультанта та концепції – кожен фахівець має свої методики роботи з клієнтами можна обрати найбільш підходящий варіант ;
  • заміна фахівця – якщо консультант чимось Вас не влаштовує, його можна замінити на іншого ;
  • універсалізм – є спеціалісти універсального спектру та навпаки фахівці з конкретних, вузьких питань або конкретної програми ;
  • гнучкі правила для зустрічей з фахівцем – зустріч погоджується заздалегідь на зручний для Вас час, у випадку “форс – мажору” може бути перенесена та проведена пізніше, Ви нічого не втрачаєте та рухаєтесь за навчальним планом без перешкод .

Отже ми пропонуємо якісне вирішення тільки Ваших проблем, в комфортній обстановці Вашого робочого місця при особистих зустрічах з фахівцем або за допомогою “Skype”. Ефективність такої концепції перевірена часом та досвідом. Кваліфікація фахівців дозволить освоїти програму або її певні функціональні ділянки в короткі строки без зайвих витрат, адже не треба бути геніальним математиком, щоб порахувати, що 2-3 години занять з фахівцем для вирішення конкретного питання вартує набагато дешевше ніж відвідування навчального курсу з 10 – 20 лекцій.