Управління невеликою фірмою

розміщено в: Типові конфігурації | 0

Програма Управління невеликою фірмою (УНФ) – рішення призначене для ведення оперативного обліку, управлінського обліку, контролю, аналізу та планування на підприємстві. Рішення не перевантажено зайвим функціоналом, його можна легко налаштувати під особливості організації управління та обліку в компанії, що забезпечує можливість швидкого впровадження програми та зручність в роботі. Досвід впровадження рішення УНФ спеціалістами нашої компанії – доводить, що програма надзвичайно легко сприймається користувачами, 5 – 10 годин занять з консультантом, як правило, достатньо для того, щоб запустити систему обліку на підприємстві. Програма дозволяє організувати управлінський облік комплексно або частково – в залежності від потреб користувачів. Також не варто сприймати назву рішення буквально, адже одночасно в програмі УНФ може працювати необмежена кількість користувачів, звісно за наявності необхідного забезпечення – клієнтські ліцензії, потужності серверів, і т.д. , а функціональні можливості, дозволяють використовувати програму на підприємствах різних масштабів – починаючи від молодих компаній, що лише починають свій шлях у світі бізнесу, до великих, складних підприємств. Можливість доопрацювання базового функціоналу програми, або дописання нових функціональних ділянок забезпечує надзвичайну пластичність та універсальність інформаційної системи на базі програми УНФ на платформі 1С:Підприємство 8 .

ПОРТФОЛІО

Наши клиенты 1С: УНФ

ОБЛАСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ПРОГРАМИ

Програму рекомендується використовувати для автоматизації таких видів бізнесу як:
виробництво,
надання послуг,
проектні роботи,
торгівля.
Програму можна використовувати для декількох компаній або приватних підприємців – як незалежних, так і працюючих у рамках одного бізнесу. При зміні масштабів і структури бізнесу, підходів до управління або організації робіт програма може бути адаптована без великих витрат часу і грошей. Рекомендоване число робочих місць для стандартної комплектації рішення – від одного до десяти. Але маштабування системи залежить від конкретних задач підприємства.

ТОРГІВЛЯ/ПРОДАЖІ

ОБЛІККОНТРОЛЬ
  • Облік клієнтів і угод;
  • Реєстрація замовлень клієнтів та стану замовлень;
  • Ведення прайсу;
  • Продажі за різними схемами
  • Облік роздрібних операцій, сумовий облік та підключення торгового обладнання;
  • Розрахунок собівартості реалізованих товарів .
  • Контроль забезпечення замовлень товарами;
  • Контроль виконання планів продаж;
  • Контроль графіків відвантаження товару.
АНАЛІЗПЛАНУВАННЯ
  • Аналіз продажів в різних розрізах;
  • План-фактний аналіз продажів.
  • Планування продаж;
  • Планування доходів від продаж.

 

 

ПОСЛУГИ

ОБЛІККОНТРОЛЬ
  • Реєстрація замовлень та замовлень – нарядів;
  • Облік наданих послуг;
  • Реєстрація часу, викорастаного співробітниками на надання послуг.
  • Контроль стану замовлень клієнтів;
  • Відслідковування виконання замовлень співробітниками;
  • Виявлення відхилень від запланованих графіків.
АНАЛІЗПЛАНУВАННЯ
  • Аналіз наданих послуг в різних розрізах;
  • План-фактний аналіз діяльності.
  • Планування навантаження співробітників, обладнання, інших ресурсів;
  • Формування графіків надання послуг.

 

 

ВИРОБНИЦТВО

ОБЛІККОНТРОЛЬ
  • Ведення специфікацій;
  • Реєстрація замовлень на виробництво;
  • Облік випуску продуктів та напівфабрикатів;
  • Облік прямих та непрямих витрат;
  • Розрахунок фактичної собівартості.
  • Відслідковування стану замовлень;
  • Контроль потреб сировини та матеріалів;
  • Контроль виконання відрядних нарядів.
АНАЛІЗПЛАНУВАННЯ
  • Аналіз виконання замовлень;
  • Аналіз виконання відрядних нарядів.
  • Формування виробничого плану;
  • Календарний графік виробництва;
  • Планування відрядних нарядів;
  • Розразунок потреб в запасах;
  • Планування прямих та непрямих витрат.

 

 

ПОСТАЧАННЯ/ЗАКУПКИ

ОБЛІККОНТРОЛЬ
  • Облік угод та замовлень;
  • Ведення довідника цін постачальників;
  • Облік закупок у розрізі цін, замовлень, номенклатури;
  • Облік надходження запасів;
  • Облік додаткових витрат на придбання;
  • Резервування запасів під замовлення покупців.
  • Контроль запасів;
  • Контроль виконання замовлень постачальниками.
АНАЛІЗПЛАНУВАННЯ
  • Аналіз закупок у різних розрізах;
  • Аналіз умов поставок.
  • Планування потреб в запасах;
  • Ведення графіків поставок.

 

 ГРОШОВІ КОШТИ

ОБЛІККОНТРОЛЬ
  • Облік руху грошових коштів на банківських рахунках та касах;
  • Взаємодія з системами “Клієнт-Банк”.
  • Контроль залишків грошових коштів;
  • Контроль виконання фінансових зобов′язань.
АНАЛІЗПЛАНУВАННЯ
  • Аналіз руху грошових коштів в різних розрізах.
  • Платіжний календар;
  • Бюджет руху грошових коштів.

 

 

БЮДЖЕТУВАННЯ

ПЛАНУВАННЯАНАЛІЗ/КОНТРОЛЬ
  • Формування бюджету руху грошових коштів для отримання загального уявлення про загальні потреби в грошових коштах та їх раціональному використанні;
  • Планування прямих та непрямих витрат;
  • Планування доходів, видатків, фінансового результату підприємства.
  • План-фактний аналіз виконання бюджету в розрізі підрозділів або в цілому.

 

ДОХОДИ/ВИДАТКИ

ОБЛІККОНТРОЛЬ
  • Облік доходів та видатків;
  • Облік накладних та комерційних видатків;
  • Розподіл непрямих видатків;
  • Розрахунок собівартості продукції, робіт.
  • Звіт про прибутки та видатки – фінансовий результат.
АНАЛІЗПЛАНУВАННЯ
  • Аналіз доходів/видатків. Фін. результатів.
  • Планування доходів, видатків, фін. результатів.

 

ВЗАЄМОРОЗРАХУНКИ

ОБЛІККОНТРОЛЬ
  • Облік розрахунків з контрагентами.
  • Котроль дебіторських та кредиторських заборгованостей.
АНАЛІЗПЛАНУВАННЯ
  • Аналіз залишків, структури та строків заборгованості;
  • Аналіз стану взаєморозрахунків.
  • Планування платежів та надходжень.

 

ЗАРПЛАТА/КАДРИ

ОБЛІККОНТРОЛЬ
  • Розрахунок управлінської заробітної плати;
  • Облік завдань та нарядів;
  • Розрахунки зі співробітниками;
  • Кадровий облік.
  • Контроль розрахунків зі співробітниками;
  • Контроль виконання нарядів та завдань.
АНАЛІЗПЛАНУВАННЯ
  • Аналіз використання робочого часу.
  • Планування штатного розкладу;
  • Планування навантаження персоналу;
  • Планування видатків на оплату праці.

 

ІНТЕГРАЦІЯ ПРОГРАМИ УПРАВЛІННЯ НЕВЕЛИКОЮ ФІРМОЮ З ІНТЕНЕТ МАГАЗИНОМ

 

Програму УНФ можна використовувати в якості бек -офісу для одного або кількох інтернет -магазинів, що дозволяє:

  • Створити і вести єдину базу замовлень — незалежно від джерела їх надходження (замовлення з сайту , замовлення, оформлені в магазині , по телефону або електронною поштою тощо ) ;
  • Відображати на сайті лише актуальну інформацію про наявність і вартість товарів;
  • Забезпечити зручне перенесення даних між сайтом і обліковою системою .

Інформаційна база інтернет -магазину та УНФ працюють незалежно , а у вказаний момент часу інформація в системах синхронізується — на сайт вивантажується список товарів , а в облікову систему – замовлення, оформлені в інтернет- магазині.

Замовлення, оформлені в інтернет -магазині іперенесені в УНФ , можна редагувати , змінювати їх статус при оплаті , відвантаженні або скасуванні . Ці зміни буде перенесено в інтернет -магазин під час чергового сеансу зв’язку.

Обмін інформацією може відбуватися за розкладом або за рішенням користувача. Періодичність обміну задається в налаштуваннях програми УНФ на платформі “1С:Підприємство 8″ .

 

ЩО ДАЄ "УНФ" ВЛАСНИКАМ І КЕРІВНИКАМ

 

  • Реальна користь від автоматизації – вже через кілька днів або тижнів
  • Одна програма замінює десятки таблиць, документів і звітів на вашому столі і на комп’ютері
  • Інформація для прийняття рішень – по одному натисненню мишкою (управлінські звіти)
  • Усе під контролем (Ведення графіків виконання робіт, відвантажень і поставок товарів, нарядів і завдань співробітників забезпечує оперативний контроль діяльності)
  • Широкі можливості для планування діяльності (Фінансове планування, планування продажів, завантаження персоналу та ін.)
  • Праця керівників і співробітників стає більш продуктивною
  • Ваших знань достатньо щоб використовувати програму. (Не потрібно знати бухгалтерський та податковий облік. Програма не перевантажена зайвими можливостями, в ній реалізовано все тільки найнеобхідніше для обліку, контролю, аналізу та планування в малому бізнесі.)
  • Доступ до інформації з будь-якої точки земної кулі – через веб-браузер

Повнофункціонально може функціонувати на базі вільного програмного забезпечення (OpenSource): OC Linux, PostgreSQL, Mozilla Firefox, що дає можливість значно зменшити витрати на придбання програмного забезпечення

ПЛАТФОРМА 1С:ПІДПРИЄМСТВО 8

Платформа 1С: Підприємство 8 підтримує роботу з різними СКБД – файловий режим, Microsoft SQL Server, PostgreSQL, IBM DB2, Oracle Database.

Сервер 1С:Підприємство 8 може функціонувати як в середовищі Microsoft Windows, так і в середовищі Linux

Веб-клієнт може функціонувати в середовищі Microsoft Windows, Linux, Mac OS X. Це забезпечує при впровадженні можливість вибору архітектури, на якій буде працювати система, і можливість використання відкритого програмного забезпечення для роботи сервера і бази даних.