CRM

розміщено в: Типові конфігурації | 0

На сьогоднішній день мільйони компаній вважають за необхідне купити та впровадити CRM-систему, оскільки це дозволяє:

  • Накопичувати та зберігати інформацію про всі контакти з клієнтами за всю історію взаємовідносин з ними;
  • Аналізувати результати кожного контакту;
  • Аналізувати ефективність роботи менеджерів;
  • Полегшити проведення маркетингових заходів – таких, як електронна і поштова розсилка та інше.

Наша Команія пропонує Вам купити та впровадити рішення CRM на базі платформи 1С:Підприємство 8. Асортимент рішень на даній платформі  дає можливість підібрати та купити систему CRM, починаючи від приватного підприємця і закінчуючи великою корпорацією. Також наша Компанія пропонує скористатися нашим досвідом та власними розробками при впровадженні систем CRM, які були високо оцінені багатьма нашими клієнтами, а саме: модуль e-mail розсилки, розробка індивідуальних бізнес-процессів, налаштування серверу телефонії, зв’язок з міні АТС тощо.

ПЕРЕВАГИ РІШЕНЬ НА БАЗІ ПЛАТФОРМИ 1С:ПІДПРИЄМСТВО 8

  • Наявність універсальної платформи, що дозволяє адаптувати типове рішення під специфіку свого бізнесу за прийнятні кошти;
  • Кросплатформенність, що дозволяє встановлювати як серверну, так і клієнтську частину, як на Windows, так і на Linux.
  • Інтеграція з іншими системами управління підприємством на базі 1С:Підприємство 8 (як модульна система, так і в єдиному інформаційному просторі);
  • Наявність мінімального модуля CRM в більшості типових продуктів на базі платформи 1С:Підприємство 8 (див. 1 колонку таблиці порівняння функціоналу систем).
  • Можливість працювати через Web.

1C:ПІДПРИЄМСТВО 8. CRM. БАЗОВА ВЕРСІЯ

Програма  CRM. Базова версія дозволяє автоматизувати процеси управління взаєминами з клієнтами і постачальниками в компаніях малого бізнесу і у індивідуальних підприємців, а також автоматизувати робочі місця окремих співробітників на середніх і великих компаніях.

1C:ПІДПРИЄМСТВО 8. CRM СТАНДАРТ

У варіанті стандартної поставки рішення CRM версії СТАНДАРТ призначене для автоматизації процесів управління взаємовідносинами з клієнтами в компаніях малого і середнього бізнесу. Але зважаючи на те, що на даний момент це єдине CRM-рішення, яке дає можливість працювати через веб-клієнт та тонкий клієнт, воно може використовуватись для автоматизації великих підприємств.

CRM ПРОФ

Рішення CRM версії ПРОФ , призначене для автоматизації процесів взаємовідносин з клієнтами, що допомагає організувати ефективну роботу відділів продажів, маркетингу, сервісного обслуговування на всіх етапах взаємодії з клієнтами.

CRM КОРП

Програмний продукт CRM версії КОРП є подальшим розвитком лінійки CRM-рішень на платформі “1С:Підприємство 8″ і призначені для автоматизації процесів управління взаємовідносинами з клієнтами на великих підприємствах.

ВІДМІННОСТІ ФУНКЦІОНАЛЬНОСТІ РІЗНИХ РІШЕНЬ CRM

Найменування підсистемиТиповий функціонал*CRM БазовийCRM СтандартCRM ПРОФCRM КОРП
Управління відносинами з контрагентами
Інформація про контрагентів+++++
Довідник контрагенти+++++
Контактна інформація+++++
Види діяльності+++++
Менеджери контрагентів+++++
Джерела інформації при звертанні+++++
Інформація про контактні особи+++++
Довідник Контактні особи+++++
Контактна інформація+++++
Інформація про документи контрагентів+++++
Обробка контрагентів+++++
Реєстрація контактів+++++
Подія+++++
Звертання+++++
Інтерес клієнта до товару++++
Перед продажні документи++++
Комерційна пропозиція++++
Користувачі
Інформація про користувачів+++++
Довідник Користувачі+++++
Настройки користувачів+++++
Права користувачів+++++
Календар користувача+++++
Робочий стіл користувача++++
Універсальні механізми
Система нагадувань+++++
Інтеграція з MS Word, OpenOffice++++
Використання авто-тексту в документах++++
Механізм обраних об’єктів, для швидкого доступу++++
Друк конвертів і наклейок++++
Анкетування
Створення і зберігання типових анкет++++
Робота з анкетами++++
Розсилка анкет++
Завантаження результатів анкетування++++
Введення і зберігання відповідей на питання анкет, документ “Опитування”++++
Аналіз результатів анкетування++++
Вбудована електронна пошта
Інформація про облікові записи+++++
Робота з електронними листами+++++
Відправка і отримання електронних листів+++++
Створення і зберігання електронних листів+++++
Адресна книга+++++
Розсилки++++
База знань
База знань для зберігання важливої інформації+++
Маркетинг
Зберігання та аналіз інформації про маркетингові компанії++++
Масовий обзвон клієнтів з допомогою Телемаркетингу++++
Розширена аналітика по маркетингових компаніям+
Обслуговування
Інформація про типи обслуговування+++
Облік товарів на гарантійному обслуговуванні+++
Бізнес-процеси
Типові БП: продаж, доручення, заключення договору та ін.+++
Завдання++++
Робота з шаблонами БП+++
Створення і зберігання БП++++
Звіти CRM
По інформації про контрагентів та контактних осіб+++++
По документах контрагентів+++++
Аналіз продаж контрагентів+++++
По бізнес-процесах і задачах++++
Аналіз маркетингових компаній+++
По результатах анкетування++++
Воронка продаж+++
Управління проектами (в тому числі ресурсами)+
Технічні особливості
Можливість зміни та додавання нового функціоналу (конфігурування)++++
Можливість розширення числа робочих місць++++
Інструменти управління продуктивністю+
Можливість роботи через web-клієнт(через Інтернет)+
Можливість роботи через тонкий клієнт+

 

(*) Типовий функціонал – функціонал, який присутній в типових конфігураціях, таких як “Управління торгівлею”, “Управління торговим підприємством”, “Управління виробничим підприємством” та ін.