Управління торговим підприємством

розміщено в: Типові конфігурації | 0

Управління торговим підприємством 8 для України – комплексне рішення, розроблене українськими фахівцями для підприємств України, які здійснюють будь-які види комерційної діяльності. Конфігурація є комплексною і дозволяє вести такі види обліку:

  • Бухгалтерський облік ;
  • Податковий облік ;
  • Кадровий облік ;
  • УПРАВЛІНСЬКИЙ облік ;
  • Оперативний облік.

Наше портфоліо

Несколько успешных внедрений 1С: УТП силами наших специалистов

Можливості типового функціоналу і комплексний облік в програмі

Управління торговельною діяльністю – ціноутворення, елементи CRM, закупівлі, планування замовлення та інше;
Складський облік – облік товарів (можливий партійний + доп. Характеристики – колір, розмір і т.д.), облік тари, контроль термінів придатності, серій, резервування товарів, ордерний облік, комплектація / разукомплектація номенклатури;
Банківські / касові операції – багато-валютний облік, рух грошей і залишків, реєстрація надходжень / витрат, резервування грошей, платіжний календар, первинна документація;
Взаєморозрахунки – фіксація заборгованостей, облік боргів (за договорами, розрахунковими документами або за рахунками), звіти по ним;
Необоротні активи – прямолінійний спосіб, зменшення залишку і прискореного зменшення його, кумулятивний, виробничий (пропорційно виробленні), за індивідуальним графіком амортизації, за нормами податкового законодавства;
Бухгалтерський облік – план рахунків в соотв. до законодавства, самостійне додавання субрахунків і розрізів аналітичного обліку, налаштування облікової політики;
Податковий облік – облік ПДВ і податку на прибуток, загальна система оподаткування, спрощена, єдиний податок + ПДВ, єдиний податок без ПДВ, єдиний податок для СПД і фіз осіб;
Зарплата і персонал – кадровий облік, регламентований документообіг, розрахунок зарплати, лікарняних, відпускних, розрахунок утримань, податків, внесків;
Облік виробництва – розрахунок собівартості, основне і допоміжне виробництво, переробка давальницької сировини, собівартість напівфабрикатів, розподіл загальновиробничих витрат відповідно до показників потужності, розподіл непрямих витрат.

Конфігурація є комплексним рішенням – тобто дозволяє вести різні види обліку без необхідності докуповувати окреме програмне забезпечення, припустимо для бухгалтерського обліку або повноцінного складського обліку, з подальшою настройкою обміну даними та іншого взаємодії двох (або більше) додатків між собою. Тут все трохи простіше, оскільки програма вже містить в собі весь необхідний функціонал, а взаємодія полягає в створенні необхідної кількості робочих місць з подальшою роздачею призначених для користувача прав  відповідно до трудових обов’язків. Висловлюючись простою мовою Управління торговим підприємством – це Бухгалтерія + Зарплата + Кадри + Торгівля + Склад.

Слід розуміти, що фактор комплексності в будь-якій програмі 1С:Підприємство 8, це не тільки безумовна перевага, але і безумовний нюанс, що вимагає максимальної відповідності специфіки роботи компанії та функціоналу використовуваної конфігурації. Попросту кажучи – використовуючи тільки певну частину можливостей, або при кривому веденні обліку в програмі – цей самий облік просто ляже назовсім. Саме тому, як показує практика, в більшості випадків дійсно краще купити Бухгалтерію + Зарплату – для нарахування зарплати і бухгалтерського обліку або наприклад УНФ + Зарплату – для управлінського обліку, складу і знову ж нарахування зарплати. Хоча в цілому варіантів може хоч багато і готову концепцію автоматизації можна пропонувати тільки вивчивши потреби і специфіку підприємства.